Skip to content

Výroční web i soutěž o 3 střechy. Amden vytvořil marketingovou strategii pro třicetileté výročí Betonpresu

Pražská marketingová agentura Amden se již třetím rokem stará o marketing rodinné firmy Betonpres, která vyrábí betonové střešní tašky. A protože její klient letos slaví 30 let, přichází Amden s interaktivní konceptem, jímž rodinná firma z Kočína výročí oslavuje. Amdenem navržený web www.betonpres30let.cz plní hned dva účely – přibližuje lidem klientovu značku, její historii a hodnoty, na kterých staví, a zároveň je i místem, kde Betonpres ke svým narozeninám rozdá dárky. Těmi jsou 3 střechy v hodnotě 330.000 Kč – úplně zdarma. Hraje se o ně v soutěži, kterou Amden pro Betonpres zrealizoval a zapojil do něj i jedno z největších českých rádií Rádio Blaník jako mediálního partnera.      

„Oslava výročí Betonpresu jde dál, než je obvyklé výroční ‘minimum’ obsahující tiskovou zprávu, pěkné firemní video a možná k tomu zážitkový event pro zaměstnance nebo zákazníky. Oslavujeme navíc také s lidmi,“ říká marketingový stratég Amdenu Veronika Svobodová.  

Do Soutěže o 3 střechy mohl každý přihlásit svůj projekt, který potřebuje novou střechu. Pro jednotlivé projekty pak může kdokoliv hlasovat či projekt sdílet na sociálních sítích až do 16. 5. 2023. Návrh s největším počtem hlasů získá jednu novou střechu. Další 2 výherce vybere odborná porota a porota mediálního partnera.  

Propagaci Soutěže o 3 střechy Amden spojil s mediálním partnerem, rádiem Blaník, které jakožto jedno z největších a nejvýznamnějších českých rádií sympatizuje s tradičními českými firmami a přijalo soutěž za svou. Betonpres a Soutěž o 3 střechy zní éterem rádia Blaník tři měsíce v moderátorských vstupech, reklamních anoncích i na webu a sociálních sítích rádia. 

Více o projektu: https://www.amdenonline.cz/prace/online-kampan-30-let-betonpres