Skip to content

Restaurace Hard Rock Cafe Praha se zapojí do 22. ročníku kampaně Pinktober® bojující proti rakovině prsu

Hard Rock International pokračuje ve své každoroční kampani s názvem Pinktober®, prostřednictvím které sbírá finanční prostředky na výzkum rakoviny prsu a zvyšuje povědomí o této zákeřné nemoci a upozorňuje na důležitou prevenci.  Finance získává prodejem limitované edice merche a pokrmů. Po celý říjen bude Hard Rock Cafe Praha sbírat peníze pro nadaci Hard Rock Heals Foundation, jenž je charitativní větví Hard Rocku. Společnost tak i nadále plní svá hesla „Love All – Serve All“ a „Take Time To Be Lind“ a neúnavně podporuje lidi, kteří bojují s rakovinou prsu.

„Hard Rock Cafe Praha je velkou ctí pomáhat lidem, kteří to potřebují,“ řekla generální manažerka HRC Martina Lednová. „Je skvělé, že do toho můžeme zapojit také naše hosty a dát jim možnost pomoci dobré věci.“

Limitovaná edice merche Pinktober

Letos bude Hard Rock International nabízet jedinečně navržené zboží, které zahrnuje tričko a pin Hard Rock s motivem Pinktoberu. Prostřednictvím nadace Hard Rock Heals pak bude výtěžek z prodeje věnován charitativním organizacím, jenž bojují proti rakovině prsu a věnují se prevenci. Merch Pinktoberu lze zakoupit v Rock Shopu Hard Rock Cafe Praha na adrese Malé náměstí 3, Praha 1 nebo online na https://shop.hardrock.com.

Příchuť růžové

Hard Rock Cafe Praha během celého října dále nabídne tři speciální double burgery a Tropical Margaritu z patrón silver tequily, čerstvými jahodami, pomerančovým likérem a příchutí ananasu a limety. Část zisků z prodeje opět poputuje charitativní organizaci Hard Rock Heals.