Skip to content

Hard Rock International, WhyHunger a Yoko Ono Lennon společně bojují proti hladomoru

Společnost Hard Rock International oznámila, že pokračuje ve spolupráci se světovou neziskovou organizací WhyHunger a s umělkyní a aktivistkou Yoko Ono Lennon a společně zahajují kampaň s názvem Imagine There’s No Hunger, které má pomoci zvýšit povědomí a vybrat finanční prostředky na boj proti hladu a chudobě ve světě. Kolekce Imagine There’s No Hunger je  inspirována ikonickou skladbou Johna Lennona Imagine, která letos slaví 50 let od prvního vydání, a je v pořadí již 37. autorskou kolekcí Hard Rocku. Online prodej limitovaného charitativního sortimentu byl zahájen ve všech hotelích, restauracích a kasinech Hard Rocku po celém světě. Merch zahrnuje dvě varianty triček, kšiltovku, mini kytaru na stojánku nebo pin a jeho ceny se pohybují od 320 do 615 korun. Část zisků z prodeje putuje právě nadaci WhyHunger.

„Je nám velkou ctí pokračovat ve spolupráci s WhyHunger a dále budovat naše spojenectví, které přineslo více než 6, 8 milionů dolarů na boj proti hladu a chudobě po celém světě,“ řekl provozní ředitel Hard Rock International Jon Lucas. „Hard Rock má hudbu v DNA a letošní kampaň je pro nás obzvlášť smysluplná, protože se snažíme ctít dědictví Johna Lennona, oslavit 50. výročí singlu Imagine a zároveň s tím zvyšovat povědomí o problému a pokračovat s WhyHunger v naší misi, které má ukončit hladovění.“

Aby tato kolekce byla ještě výjimečnější uzavřela společnost Hard Rock s nadací WhyHunger partnerství, ve kterém se zavázala věnovat 30 % výtěžku z prodeje nového zboží s minimální částkou 450 000 dolarů na podporu jejich boje s chudobou a hladem. Hard Rock a WhyHunger už společně pomohly komunitám ve 31 zemích vypěstovat výživné jídlo a poskytly 9,8 milionu pokrmů pro 120 600 dětí a jejich rodiny.

„Víme, že hlad je řešitelným problémem a výživné jídlo je základním lidským právem. Díky pandemii vzrostla míra potravinové nejistoty po celém světě, takže je nyní ještě důležitější pracovat na transformačních řešeních tohoto problému. Naše partnerství s Yoko Ono Lennon a Hard Rock International nám pomáhá plnit naše poslání a ukončovat hladovění. Zároveň díky tomu můžeme vzdát hold vizi, kterou John Lennon a Yoko Ono Lennon ukázali v písní Imagine,“ uvedla výkonná ředitelka WhyHunger Noreen Springstead.

„Před padesáti lety vydal můj zesnulý manžel John Lennon píseň Imagine s nadějí, že bude inspirovat svět, aby žil v míru a bez hladu. Navzdory nástrahám, kterým dnes čelíme, jeho vize září jasněji, něž kdy jindy a s WhyHunger a HRI pracujeme na tom, abychom žili v lepším světě bez hladovějících rodin,“ prohlásila Yoko Ono Lennon.

Kromě původní kolekce zboží, jejíž prodej byl zahájen v květnu, bude v září představen také další sortiment, který bude vzpomínkou na první vydání hitu Imagine, jenž proběhlo před 50ti lety v září 1971.

Nová řada zboží čerpá inspiraci z ikonických fotografií a coveru desky Imagine: John Lennon, které symbolizují naději a optimismus k naplnění zmíněné mise. Kolekce „Imagine There Is No Hunger“ je k dostání na adrese www.shop.hardrock.com/en-us/john-lennon-imagine.

Před více než 25 lety vytvořila společnost  Hard Rock koncept partnerství se světově proslulými hudebníky a kapelami, aby vytvářeli originální design zboží v limitované edici, které se budu prodávat v pobočkách Hard Rocku po celém světě. Část zisků z prodeje potom putuje na charitativní organizaci, kterou si umělec vybere. Hudební ikony jako Bruce Springsteen, Pitbull, Rihanna, Imagine Dragons, U2, KISS, Eric Clapton, The Who, Jon Bon Jovi, Linkin Park, Shakira a Ringo Starr, ti všichni už byli součástí programu Hard Rock Signature Series a Artist Spotlight, který získává miliony dolarů na charitativní účely po celém světě.